Robert is een ervaren applicatie- en game developer met meer dan 10 jaar ervaring in C#, Unity, Android en webontwikkeling. Hij bouwde o.a. de Android-game Chigos in Rugville, werkte aan crypto-projecten, en leverde innovatieve software bij Appical, Camarilla en de Politie.
Zijn kracht ligt in creatieve oplossingen, technische haalbaarheid, en het zelfstandig realiseren van complete producten – van design tot implementatie.
Robert is beschikbaar voor 24–40 uur per week, spreekt Nederlands en Engels, woont in Amsterdam en is bereid om 1 uur per dag te reizen. Zijn persoonlijkheidstype is INTJ.
| Taal | Niveau | Jaren ervaring |
|---|---|---|
| C# | Senior | 10+ |
| Unity | Senior | 8 |
| Git | Senior | 8 |
| JavaScript | Senior | 8 |
| CSS | Senior | 8 |
| HTML | Senior | 8 |
| Kotlin | Senior | 4 |
| React | Medior | 3 |
| Solidity | Junior | 1 |
| Python | Junior | <1 |
Januari 2019 – heden
Zelfstandig ontwerp en ontwikkeling van diverse projecten, waaronder Android-game Chigos in Rugville, NFT-projecten en datingwebsite Catchamatch.com. Werkt volgens agile methodiek.
Methoden en technieken
Unity, Web, Agile, Android
Februari 2017 – december 2019
Van de grond af ontwikkeld Android-applicatie, het kernproduct van Appical. Interim designer en developer voor een stabiele app die bijdroeg aan significante omzetgroei.
Methoden en technieken
Native Android, Kotlin, Agile, Scrum
Augustus 2016 – maart 2017
Doorontwikkeling van sociale media app in Xamarin, wat leidde tot overname door Appical.
Methoden en technieken
Xamarin Native Android, C#, Agile, Scrum
Januari 2015 – december 2016
Bouwde controle-app voor Transport Politie, opgenomen in officiële app-lijn (MEOS). Focus op privacy en veiligheid.
Methoden en technieken
Web, Knockout JS, Citrix, Agile, Scrum
Januari 2013 – december 2015
Proof of Concepts met Google Glass, Oculus Rift en Unity. Bijgedragen aan klantgroei en exposure.
Methoden en technieken
Google Glass, Oculus Rift, Unity, Agile, Pressure Cooker
Januari 2008 – december 2012
Multitouch-applicaties voor Microsoft Surface. Winnende innovatie-awards en nieuwe klanten gegenereerd.
Methoden en technieken
WPF, Microsoft Surface, XNA, Agile, Pressure Cooker
Januari 2005 – december 2007
Werkzaam als .NET developer.
Methoden en technieken
.NET
Abstract, Agile, Android Studio, Animation design, Architecture components, C#, ChatGPT, Circle CI, Citrix, Continuous deployment, Continuous integration, CSS, Dependency injection, Design patterns, Ethereum, Firebase, Gemini, Git, Google Glass, HTML, JavaScript, Jetpack, Kotlin, Life cycle management, Livedata, Material design, Microsoft .NET, Microsoft Surface, MVVM, Oculus Rift, Performance tools, Play Store Console, Postman, Python, React, Retrofit, Room, Scrum, Sketch, Solidity, Solana, Target Process, Unity, VSCode, Web, Web3, WPF, Xamarin, XNA